KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 21 oktober 2012

Halloween Tinkerbell.

Gisteravond  heb ik dit kaartje voor Anouk gemaakt, morgen wordt ze alweer 24, wauw, waar blijft de tijd.
De achtergrond heb ik gemaakt met Dylusions inkt en masks, de cirkels zijn gestempeld met een dop, de randen zijn bewerkt met zwart distress inkt.
De doily is een Alterations van Tim Holtz, ook gespoten met Dylusions inkt en de randen met zwart distress-inkt bewerkt.
Stempels van Christy Tomlinson gebruikt en ik heb wasi tape gebruikt.
Het lint voor de strik komt bij de Xenos vandaan.
Halloween Tinkerbell is een kleurplaat die ik verkleind heb in Word, ik heb haar ingekleurd met Derwent potloden en glitterlijm aangebracht op haar vleugels en schoenen.
Ik vind Halloween Tinkerbell helemaal geweldig.
Vorige week zaterdag heb ik samen met Patricia, Miranda en Neline een workshop van Kate Crane gevolgd   bij de Kraftorij in Eden.
Wauw, dat was zo gezellig en leerzaam, Kate is een fantastisch leuke vrouw.
Uiteraard hadden we prachtige gekleurde handen toen we weer naar huis gingen en een mooi boekje.
Dit is alvast de voorkant van het boekje, het moest eigenlijk een jaarboek worden, maar ik ga er een herinnering-boekje van maken van deze geweldige dag, met leuke foto's erin, als het klaar is laat ik het jullie zeker zien, maar ik kamp een beetje met tijdgebrek, klinkt jullie vast bekend in de oren, vandaar dat ik ook gisteren pas de kaart voor Anouk heb gemaakt.
Nu ga ik opschieten, want we gaan lekker bij Anouk eten, voor haar verjaardag.

Groetjes Jolande.

34 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Tijden vliegen hoor als het om kinderen gaat, of ze nou nog klein
zijn of al groot.
Alvast een hele fijne dag gewenst
morgen.

Je kaart heb je super gemaakt,
prachtig gekleurd, slim idee om te
verkleinen.
Je boekje is ook erg mooi geworden
en wat staan jullie allemaal vrolijk
op de foto ☺

Grtjs Erica ☼

Linda zei

wat heb je dat weer mooi gemaakt. En veel plezier met de verjaardag
gr linda

Henriëtte zei

Alvast gefeliciteerd met Anouk en een hele gezellige avond vanavond.
Je kaart is gaaf geworden en ook je boekje van vorige week supermooi. Ben benieuwd hoe de binnenkant er uit gaat zien.

Groetjes Jet

Mieke zei

Gefeliciteerd met Anouk. Wat een leuke kaart. En die Halloween Tinkerbell is inderdaad heel leuk. Die kende ik nog niet.
Ook je boekje ziet er fantastisch uit.

Kaartenkraam zei

Van harte met Anouk. De kaart is prachtig mooi gekleurd!

groetjes van Ank

crealinedance zei

Hoi alsvast gefeliciteerd,mooie kaart geworden.Gr.Nel

cristel zei

nog gefeliciteerd met je dochter en ik denk dat we inderdaad er allemaal wel last van hebben hoor ben benieuwd naar je boekje de voorkant is al prachtig geworden
grtjs

Marian zei

Alvast gefeliciteerd met anoek en je kaart is weer top
Prachtig
Groetjes

martina's kaartjes zei

wauw, ziet er weer erg goed uit ! mooie kleurtjes bij elkaar, prachtig resultaat geeft het weer !
een dikke proficiat aan je dochter, tja, wat worden we snel oud he ? hahahaha...
leuk te horen dat je een fijne tijd achter de rug hebt
grtjs, martina
x

Fieneke zei

Wat een leuke kaart voor je dochter, gefeliciteerd. En de voorkant van jouw boekje beloofd nog wat.... Wat een leuke workshop was dat he.
Groetjes Fieneke

Irene zei

Ha jonge Mam met grote dochter, van harte gefeliciteerd en een heel gezellige avond bij de bijna jarige Anouk! Beeldige kaart met Tinkerbell en jullie staan zo stralend op de foto, ik geloof graag dat jullie genoten hebben!!!!

xx Irene

janny zei

Alvast gefeliciteerd en een fijne dag, je kaart is prachtig!!
Groetjes Janny.

Marlies zei

Alvast gefeliciteerd met Anouk. Je hebt een super mooie originele kaart voor haar gemaakt. Mooie kleuren en halloween tinkerbell is super!!
groetjes, Marlies

Wendy Koorevaar zei

Alvast gefeliciteerd met Anouk! Wat een schitterende kaart heb je voor haar gemaakt, heel leuk met dit afdrukje. Het glittereffect is ook heel gaaf.

Lieve groetjes,
Wendy

gré zei

super mooi gedaan
geweldige foto
en gefeliciteerd met jullie dochter

groetjes gré

Hélène zei

Wow.. wat een gave/ stoere kaart!! Heel gaaf gedaan. Alvast gefeliciteerd met je dochter.

Ik ken het probleem van tijdgebrek, ik wou dat ik je een paar uur per dag extra kon geven.. maar helaas we zullen het met deze tijd moeten doen ;-)

groetjes Hélène

Tinie zei

Wat een geweldige technieken weer gebruikt en dan die kleuren.....super, alvast gefeliciteerd!!!

Groetjes Tinie

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je voor Anouk gemaakt. Mooi deze kleuren. Alvast gefeliciteerd met haar verjaardag.

Groetjes Astrid.

Nicole zei

Alvast gefeliciteerd met je dochter, Jolande en wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt. Heel stoer!! En wat een gezelligheid, je boekje ziet er al veelbelovend uit. Liefs, Nicole

Ans zei

Wil beginnen met jou en Anouk te feliciteren met haar 24e verjaardag. Ja, Jolande, de tijd gaat snel. Ik kan me nog als de dag van gisteren de geboorte herinneren van mijn 1e kleindochter. En die is nu al bijna een tiener. Maar het is genieten hoor.
En voor Anouk heb je een geweldige creatie gemaakt. Leeft Halloween in Nederland? Hier in Noorwegen wel. De kinderen gaan langs de deuren, zijn verkleed en halen snoep (of geld) op.
Groetjes van Ans

Miertje zei

Gefeliciteerd met Anouk !!
Prachtige kaart heb je voor haar gemaakt ik vind Tinkerbell ook super gaaf zo in halloween style !!!
Fijne dag
Liefs, Miranda

Ilonka zei

Hoi Jolande wat een schitterend kaartje !!
En nog gefelciteerd met Anouk.
Fijne dag,

Groetjes Ilonka

Patricia zei

WAUW wat een SUPERGAVE kaart zeg, daar zal Anouk vast heel blij mee zijn!!!!
Wat een mooie detail zitten erin.
En natuurlijk GEFELICITEERD met je dochter!!!!
Groetjes Patricia

Trudy zei

hallo Jolande,
Gefeliciteerd met je dochter
en wat een schitterende kaart heb je gemaakt
groetjes Trudy

M@rjan zei

Van harte nog! Mooie kaart voor haar met de prachtige achtergrond en Tinkerbell.
De workshop klinkt als erg geslaagd en het boekje ziet er prachtig uit, wordt vast mooi gevuld door jou.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolande,mooi die kleur.
En het boekjes zit er nu al geweldig uit.


Liefs Riet.

anita01 zei

Heerlijk z'n workshop toch.....puur en genieten daar he;o)

Van harte met Anouk en smakelijk eten hoor...;o)

Warme groetjes,
Anita

Margo zei

Oh dat ziet er gezellig uit en wat een prachtig boekje !
Je kaartje is ook heel erg leuk !
Liefs
Margo

Tineke zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter. Een schitterende kaart heb je voor d'r gemaakt.
Groetjes Tineke

Aleida zei

Gefeliciteerd! Je hebt een hele mooie kaart voor Anouk gemaakt, ondanks je tijd gebrek!
groetjes,

Lia zei

Oh dit is echt mooi, ben gek op paars, maar je boekje zal ongetwijfeld heel kleurrijk zijn, benieuwd naar het eindresultaat,
groetjes Lia

Anneke zei

wat een leuke creatie en nog gefeliciteerd met je dochter.
groetjes van an

susie zei

Je kaart is weer prachtig Jolande !
Alsnog gefeliciteerd met Anouk ! :)

Ans zei

Kleine kindjes worden groot, nog gefeliciteerd.

Zijn weer schitterende kaartjes.

Liefs Ans