KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 24 januari 2013

Hope this day is as special as you are.

Een mannenkaart gemaakt voor de challenge van DUTCH CARD LOVERS.
Ik heb voor de achtergrond spiegelkarton (gunmetal) gebruikt, dit met een embossingfolder (Tim Holtz) door de cuttlebug gedraaid.
Hierna ben ik aan het poetsen geslagen, eerst met wit acrylverf, daarna met groen acrylverf en daarna met een klein beetje oranje acrylverf.
Tussen de laagjes door even laten drogen en er met een stukje keukenrol overheen gepoetst, zo heb ik een roestig effect gekregen.
De stiksteekjes op het kraft heb ik getekend met een fineliner, verder heb ik nog brads gebruikt.

De radarwieltjes uitgesneden met een stans van Tim Holtz, met dezelfde embossingfolder geëmbost en verder weer op dezelfde manier met acrylverf bewerkt.
Hierop heb ik van Tim Holtz mini metal gears geplakt.
Voordat ik de radarwieltjes op de kaart heb geplakt heb ik eerst van dikke kraftkarton de wieltjes 3x uitgesneden en op elkaar geplakt en daarna het geëmboste wieltje erop geplakt, zo liggen de wieltjes mooi op de kaart en krijg je diepte.

Klik op de foto's en je ziet het vergroot.

Groetjes Jolande.

40 opmerkingen:

Irene zei

Schitterend en stoer!!
Wat ik vooral zo leuk vind..gewoon met acrylverf en dat heb ik gelukkig wek in huis lol, dank voor de inspiratie Jolande!!!

xx Irene

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtige kaart Jolande. Echt stoer
groetjes Marja

gré zei

toen ik deze kaart van dichtbij zat te bekijken kreeg ik kiespijn bbrrrr het ie net ijzer van dichtbij maar hij is heel erg mooi
hoe krijg je het voor elkaar zo n stoere mooie kaart een echte artiest ben je hoor

groetjes gré

Tinie zei

Wauw wat weer bijzonder mooi, een waar kunstwerk en wat krijg je er een schitterend effect mee!!!\

Groetjes Tinie

Henriëtte zei

Wat gaaf Jolande!. Ziet er heel metaalachtig uit. Super.

Groetjes Jet

Suze zei

Schitterende kaart Jolande wat een werk zeg top.

Lieve groetjes Suze

crealinedance zei

Hoi hoi Mooi geworden.Gr.Nel

Wendy Koorevaar zei

Heel erg mooi Jolande, echt een stoer geheel ook!

liefs,
Wendy

M@rjan zei

Leuk om de schets in een stoere uitwerking te zien. Mooi gedaan met deze techniek, Jolande. Fijn dat je weer meedoet met DCL!

Kaartenkraam zei

Knap wat jij allemaal met verf weet te doen! leuke stoere kaart!

groetjes van Ank

Neline zei

wowww....wat stoer zeg! Mooi gedaan.
groetjes
Neline

Jannie zei

Wat een geweldige gave kaart Jolande.
Super creatief gemaakt.

groetjes Jannie

Marlies zei

Een kunstwerk!! Super mooi gemaakt, een heel mooi effect met alle lagen verf! Een heel stoer geheel! groetjes, MArlies

Cornelie zei

Wauw cool gedaan zeg en wat een stoer resultaat! Erg leuk en mooi! Leuk ook dat je meedoet bij DCL!

janny zei

heel erg mooi zeg en wat een werk!!
Groetjes Janny.

scraplouise zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt, ik vind hem super.

gr.LOuise

marian zei

Het is een hele mooie stoere kaart.
Het karton gaat bij mij zo kronkelen als ik het met acril ofzo doet. Bij jou is het zomooi glad.
Groetjes Marian

Aleida zei

Mooi poetswerk! Heel leuk gedaan.
groetjes,

Scrap Girl Online zei

Je poetswerk geeft een heel leuk resultaat. Leuk kaartje geworden.
Gr. Helga

heidy zei

Oh dit is zo gaaf Jolande,tot dinsdag!!
Groetjes Heidy

cristel zei

wow das gewoon weer super mooie mannenkaart hoor
grtjs

Anneke klerks zei

wat een aparte, gave, mooie kaart, wat een prachtige techniek heb je hier weer voor gebruikt, goed gedaan hoor!!!
liefs anneke

Anneke klerks zei

wat een aparte, gave, mooie kaart, wat een prachtige techniek heb je hier weer voor gebruikt, goed gedaan hoor!!!
liefs anneke

Astrid zei

Heeeeeeeeel erg mooi Jolande, schitterend deze mannenkaart en de techniek die je hebt gebruikt.
Groetjes Astrid

Fieneke zei

Mooi, stoer!
Groetjes Fieneke

Marian zei

Heel bijzonder en mooi je kaart
EN stoer is die!!! hahaha
Groetjes

Aloesaloes zei

Prachtige mannenkaart! Heel mooi gedaan met de leuke technieken.

Groetjes, Loes

Saskia Kreasas zei

Wat een mooie mannenkaart, ziet er heel gaaf uit.
Groetjes Saskia

Anja (scrappie) zei

Wow wat een coole mannenkaart een hele gave techniek zeg mooi gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE kaart zeg!!!
Heel mooi en stoer!
Groetjes Patricia

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart.

Groetjs Astrid.

miriam zei

Wauw wat een schitterense stoere kaart

bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

martina's kaartjes zei

een heel erg sotere en koele kaart ! top hoor !
grtjs, martina
x

Margot zei

wauw! hele sterke stoere kaart! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Rosalien Zwackhalen zei

Wauw, wat een prachtige stoere kaart. :)) Geweldig gedaan.
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Nicole zei

Echt heeeeeeeeeeel gaaf en stoer Jolande!!!! Schitterend. Liefs, Nicole

Miranda zei

supergave kaart zeg, ik ben dol op tandwielen en deze zien er echt tof uit, je sterrenart journal is ook heeeeeel gaaf geworden

Ans zei

Een superleuke mannekaart, lekker stoer.

Liefs Ans

Wilma zei

Wat een gave kaart! Heel erg leuk!

Fijn weekend!
Wilma

Margo zei

Waaw wat is dit knap zeg ! Wat een mooi resultaat krijg je met dat poetsen !
Liefs
Margo