KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 2 maart 2013

100 % schattig.

Ik heb een kaartje gemaakt voor het LIFTCHALLENGE blog.
Het liftkaartje.

Mijn uitvoering.
Als basis heb ik aquarelpapier gebruikt.
Het papier is van Eline Pellinkhof (Eline's babies (bleu)).
Voor de rechthoek heb ik een nestebilitie (labels eight) gebruikt.
Verder heb ik nog lint en een knoopje gebruikt.

De kaart helemaal open.

De baby is van Marianne Design (Don en Diasy), ik heb hem "aangekleed" met het dessinpapier.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

35 opmerkingen:

hennie zei

Wat een schatje en dat modelletje leuk idee...
Hennie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Leuk gedaan. Ziet er heel mooi uit.
Groetjes Saskia

Henriëtte zei

Zeker 100% schattig dit kaartje. Leuke variatie op de liftchallenge.

Groetjes Jet

Lia zei

Super lief, heel leuk geworden, ik haal het niet meer om mee te doen, terwijl het een hele leuke lift is, succes,
groetjes Lia

scraplouise zei

Het is echt een leuke sketch, je ziet maar weer je kan er echt van alles mee, echt een lieffie Jolande!.


gr.LOuise

Mieke zei

Zo mooi! Heel knap gedaan!

Irene zei

Ook jouw uitwerking van deze leuek liftchallenge is enig Jolande!!!

xx Irene

Nadine zei

Iemand anders heeft het al gezegd, maar jouw kaart is als de tekst erop: 100% schattig! Leuk dat je weer met ons meedoet!

gré zei

schattig gemaakt jolande
lieve kleurtjes ook gebruikt

groetjes gré

Erica ♥ zei

Die heb je heel erg mooi gelift,
super hoor ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

M@rjan zei

Oh wat een liefie!! Heet schattig en mooi kaartje, Jolande! Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

Neline zei

Wat een super lief babykaartje!
Bedankt voor je onwijs mooie verjaardagskaart die je naar me gestuurd hebt!!!
Die is echt heel gaaf.
groetjes
Neline

Ans zei

Jolande, wat een lief babykaartje voor een jongetje heb je gemaakt. Super!
Wens je een fijn freubelweekend.
Groetjes Ans

crealinedance zei

Hallo mooi kaartje zo.gr.Nel

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Annemiek zei

Supercute!!!

Tineke zei

Oohh....met recht 100% schattig! Een heel lief geboortekaartje.
Groetjes Tineke

Tinie zei

Zo die is goed gelukt!!! Echt een super schattig kaartje!!!

Groetjes Tinie

heidy zei

Hij is echt schattig Jolande!!
Wat een lief kaartje!!
Groetjes Heidy

Crea Astrid zei

Wat een schatje.

Groetjes, Astrid.

Kaartenkraam zei

Wat een superschattig kaartje!

groetjes van Ank

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel erg leuk.
Groetjes Miranda

Yvonne zei

Wat heb je er een schattig kaartje van gemaakt. Ik vind de kleuren ook weer erg mooi gekozen.
Groetjes Yvonne.

Cornelie zei

Dat vind ik zo'n schattig afdrukje!! Erg leuk kaartje. Dank je voor het meedoen!

Aleida zei

De titel zegt het al: 100% schattig!
Dat dekt de lading helemaal.
groetjes,

Lindeke zei

Heel mooie kaart! Mooi van kleuren en leuk gelift!

cristel zei

je hebt hem prachtig gelift hoor tis een echt schatje
grtjs

Marlies zei

Een hele mooie kaartje! Een leuk model en een schattige baby erop. groetjes, Marlies

Linda zei

Wat een lief kaartje, heel mooi gedaan
gr linda

Ans zei

Echt een schattig kaartje.

Liefs Ans

lasize zei

Wat super leuk zeg en schattig zijn de stempels .
Ik vind hem weer helemaal te gek.
Groetje an

Patricia zei

Wat een SUPERLEUKE kaart Jol!!!!!
100% schattig....
Gr Patricia

Trudy zei

Je kaart is prachtig Jolande!!
mooie kleuren en details ook.
Groetjes Trudy

Patrice zei

Een echt scheetje van een kaart...ik zou het mocht het een toetje zijn, zo opeten! Knap hoor.

Groetjes Patrice

Miranda zei

wat een lieve kaartjes zeg, heel snoezig, de klokkenkaart is ook erg mooi en je art journalpage is wederom prachtig, echt super