KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 27 maart 2013

Workshop Dyan Reaveley.

We zijn weer terug van Harrogate.
Wat hebben we genoten.
De heenreis was met hindernissen, vanwege de sneeuw en de wind kon het vliegtuig niet landen in Leeds dus zijn we overgeboekt in een vliegtuig naar Manchester.
Van daaruit zijn we met een bus (een rit van anderhalf uur) naar het vliegveld in Leeds gebracht.
Daar hebben we een taxi genomen naar Harrogate, waar we dus veel later aankwamen dan gepland.
En er lag een dikke pak sneeuw (20 cm) en alle dagen is het ontzettend koud geweest, maar we hebben het naar ons zin gehad en dat is het belangrijkste en zo veel gelachen, de lachspieren zijn goed getraind.

Na ons 2 dagen te hebben vermaakt in Harrogate en York (het is er prachtig) was dan eindelijk DE dag aan gebroken, de workshop bij Art From The Heart, gegeven door Dyan Reaveley.
Wat een geweldig lief, leuk mens is Dyan en wat een humor heeft deze vrouw.
De workshop was leerzaam, gezellig en wat een lol hebben we gehad.

Hier een blik op het boekje wat we hebben gemaakt, het is nog niet af, maar als het klaar is laat ik het uiteraard zien.

De voorkant van het boekje.

Tijdens het shoppen heb ik deze 2 figuren gescoord, ze zijn van Kelly Rae Roberts, ik was er gelijk verliefd op.

Meiden bedankt, nu weer sparen voor de volgende keer.

Groetjes Jolande.

21 opmerkingen:

cristel zei

nou je boekje ziet er zo al goed uit ben benieuwd als het af is en de beeldjes zijn inderdaad prachtig zeg
grtjs

Suze Kranendonk zei

Het boekje ziet er nu al mooi uit Jolande, en aan jullie strallende gezichten te zien hebben jullie inderdaad genoten.

lieve groetjes Suze

Henriëtte zei

Wat een leuke foto. Het plezier en de gezelligheid straalt van jullie gezichten af.
Je foto van het boekje ziet er veelbelovend uit en de beeldjes erg mooi. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.

Groetjes Jet

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een belevenissen hebben jullie meegemaakt maar onwijs gaaf en dat is het belangrijkste. Wat een schitterende kleuren van je boekje en ben heel benieuwd naar de rest.
groetjes Marja

Patricia zei

Haha wat was het GAAF hé!!!!!
Ik zit nu nog na te genieten, we gaan zeker sparen voor ons volgende avontuur!!!!
xxx DE fudgemuts haha

Louise zei

Kan zien dat jullie genoten hebben,lijkt me ook een hele belevenis. Je Boekje ziet er nu al prachtig uit, ben benieuwd naar de rest. Kan me voorstellen dat je voor de beeldjes gevallen bent, ze zijn werkelijk schitterend!.

Fijne dag,

LOuise

Lia zei

Nou kan wel zien dat jullie het heel leuk hebben gehad, het boekje ziet er zo al heel fris uit,
groetjes Lia

Linda zei

Wat leuk zeg, het ziet er nu al erg mooi uit, ben benieuwd hoe hij is als hij klaar is
gr linda

heidy zei

Heerlijk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad en je boekje is nu al prachtig!!
Mooie beeldjes!!
XXX Heidy

crealinedance zei

Hoi hoi Fijn dat jullie naar je zin hebben gehad.gr.Nel

Irene zei

Welcome home Jolande!!
Jammer dat het weer zo tegen zat (was ik dus net op tijd weg daar!!) want zoals je al zegt.....het is er zo mooi en York is zo enig maar de workshop was de hoofdzaak en die is meer dan geslaagd geweest zo te lezen.
Die beeldjes had ik ook direct gekocht, beeldig zijn ze!!!

xx Irene

gré zei

welkom thuis lady s
leuk hoor dat jullie het zo naar de zin hebben gehad
heerlijk toch als je zoiets kan doen
geweldig hoor

groetjes gré

M@rjan zei

Wat een leuke vrolijke meien op die foto, je kunt zien dat het geslaagd was. Je boekjesvoorkant vind ik geweldig, wat mooi!!

Kaartenkraam zei

Duidelijk zichtbaar dat jullie het naar de zin hadden en de foto's van het boekje beloven wat! Die engeltjes daar zou ik ook op gevallen zijn wat een leuke beeldjes!

groetjes van Ank

Miranda zei

ja het was supergaaf he, ik zit ook nog helemaal na te genieten

Yvonne zei

Het plezier straalt van jullie gezichten af.
Je boekje ziet er nu al heel mooi uit en ik ben benieuwd hoe het uiteindelijke resultaat zal zijn.
Groetjes Yvonne.

Ans zei

Wow wat een mooie poppetjes heb je gescoord. Het boekej ziet er nu al leuk uit ben benieuwd als hij helemaal af is.

Liefs Ans

Anneke zei

wat een mooi reis verslag Jolanda en wat een gezellige club meiden.
heerlijk he om zo even er op deze manier er tussenuit te zijn .
en wat een gave poppetjes heb je gescoord.
fijne dagen en liefs van An

martina's kaartjes zei

wow, dat ziet er allemaal leuk en indrukwekkend uit ! top hoor, zo'n speciale workshop, ik kan me best voorstellen dat je in je nopjes was ! heel erg mooie resutlaten en de popjes zijn ook helemaal 'jij' ! =)
grtjs,martina
x

sara caelen zei

Waauw, die beeldjes zijn geweldig mooi, ja, en de workshop lijkt me super leuk, ik hoop dat ik ook ooit eens de kans krijg om deze mee te maken.xxxSara

Gerrittina zei

Wat een leuk boekje! Wat gezellig dat jullie zulke uitjes plannen. Ben erg jaloers. :0)

Gr. GZ