KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 18 oktober 2013

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand........

Gisteren heb ik samen met Patricia een workshop bij de Craftorij gevolgd, gegeven door  Andy Skinner
We hebben een spiegel gepimpt.
Super leuke techniek, hier gaan jullie nog meer van zien.
Kijk ook even bij Patricia.
Andy is een aardige man, met humor en het was een heerlijke relaxte workshop en zo gezellig.
Patricia en ik hadden uiteraard weer lol en de lachspieren zijn dus ook weer getraind.

Andy heeft een tijdje terug mijn Art-journal pagina Face , op zijn  Facebook pagina gezet, daar ben ik echter super trots op.


Great use of the vector threshold images on this journal page by Jolande

Thank you for sharing my pageAndy Skinner, i am proud of it.Thank you for sharing the printables, i love them.

It's a pleasure, lovely page Jolande van Hilst-Ipskamp

Fijn weekend, liefs Jolande.

19 opmerkingen:

gré zei

het is weer super leuk gedaan
en leuk dat jullie het zo leuk en gezellig hebben gehad

groetjes gré

Henriëtte zei

Wat een prachtige spiegel, weer een pronkstukje voor aan de muur erbij.

groetjes Jet

Anneke klerks zei

ohhh, ik zie dat ik heel wat gemist heb bij je , die vlinders en de gehaakte spulletjes en nu, prachtig dat spiegeltje, echt heel mooi gemaakt!!
liefs anneke

Patricia zei

Wat was het genieten he Jol!!!!!
Ik heb echt een superdag gehad met jou, en we hebben ook nog een Prachtige spiegel erbij!!!
Thanks voor de gezelligheid!
Liefs Patricia

Wendy Koorevaar zei

Wat mooi gemaakt weer! En fijn dat het zo'n succes was.

Liefs,
Wendy

Linda zei

Wauw dit is heel erg gaaf zeg, wat mooi
gr linda

Neline zei

Ook al zo'n gave spiegel! Ziet er echt geweldig uit. Ik kan me voorstellen dat jullie een top dag hebben gehad!
groetjes
Neline

Irene zei

Terecht ben je trots en je spiegel is prachtig Jolande!Nog even en je komt muur tekort in huis!!!

xx Irene

M@rjan zei

Zag al leuke foto's op FB en wat een gave spiegel is dit geworden Jolande. Dan ook nog een leuke middag gehad, helemaal goed!

Lia zei

Ziet er heel mooi en indrukwekkend uit, en dan nog een gezellige dag gehad ook, ga even bij Patricia kijken,
groetjes Lia

Ans zei

Wat een gave spiegel!!! hele mooi techniek ben al benieuwd naar je volgende creaties hiermee.

Liefs Ans

Fieneke zei

Gaaf hoor!ben benieuwd naar verdere creaties met deze techniek.
Groetjes Fieneke

Antoinette Voorn zei

Ik zit weer te genieten van je geweldige creatie en al het moois dat je ons laat zien , elke keer weer een bjoetie!

chantal zei

jouw spiegel is ook fantastisch mooi geworden. Enne jammer dat we mekaar niet hebben herkend. Ik zat op de hoek vlakbij Andy Skinner. Volgende keer moeten we mekaar toch eens spreken hoor
liefs Chantal

Yvonne zei

Geweldige spiegels hebben jullie gemaakt.
Je zou toch zweren dat het metaal is.
Wat gaaf dat Andy jou pagina op zijn blog heeft gezet, het is dan ook een hele mooie.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een super mooi werk is dit weer Jolande. En het plezier spat van de foto's af. Gaaf
groetjes Marja

Nicole zei

Met recht mag je trots zijn hoor. Supers!! Net als je gepimpte spiegel. GEWELDIG, vind ik 'm. Fijne zondag. Liefs, Nicole

Anneke zei

hoi Jolanda
jij mag echt trots zijn op jezelf hoor!
heel mooi allemaal en je bent zo lekker creatief.

je bent volger van mij, maar mijn blog url is veranderd, van scrapcardsfromlasize naar

http://cardsvintageandmore.blogspot.nl

groetjes van An

Tinie zei

Wat een geweldig resultaat zeg!!! Super geheel!!

Groetjes Tinie